Totalt antall sidevisninger

torsdag 17. mai 2012

!7. mai , er vi så glad i moro vi har fra morgen til kveld...

Lille Isak var så klissvåt at mommo måtte tørke håret hans med et par vanter inne i bilen.
Lille Jonathan hadde gledet seg sånn til å ha på den nye bunaden at han hadde vært lei seg for at han måtte ha regntøy på.

Barnebarna er skjokkerte over at bestefar jukser , ser det ut til.

I dag er det lov til å spise så mange is man orker.

Elskling  justerer på neglene sine i bilen . ( det trengtes)

Ja her har vi bøndene.

Line og Line var lykkelige over å komme inn i en tørr , varm og skitten arbeidsbil.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg er sjeleglad for at årene med mine små barn og 17.mai er over. For jeg var så stresset at man kunne få magesår av mindre. Hjerte venninnen min sier at hun husker godt at jeg kom kjørende over by bruen i Drammen som siste bil før barnetoget med kjolen flagrende ut av bilen. Ja sånn var det.Veldig glad for at jeg nå har voksne barn og veldig glad for at jeg ikke bor i den byen lenger. Jippi ! Det er helt anderledes når Jan og jeg nå kan velge selv hva vi gjør 17.mai , kanskje vi reiser på hytta eller som i år at vi var sammen med barnebarna våre. Jeg har lest så mange blogger de siste dagene om de flinke mødrene som vasker , stryker , pynter og ordner til denne dagen ...alt skal være helt strøkent. Det er fint det , men da fikk jeg lyst til å heller ha noen litt anderledes bilder fra 17.mai i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !