Totalt antall sidevisninger

mandag 19. mars 2012

VELKOMMEN TIL LOPPIS PÅ ØVRE HOLT !


Her er det nydelige gamle glassdører , rutete gammelt vindu , sinkbaljer, emaljerte fat og diverse saker.
Lørdag klokken 10 er det åpning på loppis hos oss her på Øvre Holt. Vi ønsker alt som kan krype å gå velkommen hit på kaffe og hjemmelagede boller ! Nå er det bare litt som gjenstår å sette frem og så er det klart. Her er noen bilder fra loppisen . Jeg er ganske fornøyd og synes det har blitt koselig der oppe i de to rommene.

9 kommentarer:

  1. Hei

    så fint det var

    Klem siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det , ja det er rent trivelig der nå. Kom å se hvis du bor i nærheten. Klem

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  2. Hva er adressen til dere da? Har lett rundt på bloggen din men kan ikke finne den....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei ! Adr. min er Fossanveien 280 , 3175 Ramnes. Vestfold. Velkommen !

      Slett
  3. Så gøy med loppis!! Jeg bor dessverre alt for langt borte da!
    Lykke til:-))))

    Og ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjære deg!!
    Da fant jeg det. så flott det har blitt!! Lykke til videre. Må nok komme en tur å sjekke det ut jeg og snart!!

    Klem fra lille b

    SvarSlett
  5. Jeg byr 4000 for stigen!

    Hilsen Ragnild Jensen
    995 87 576

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !