Totalt antall sidevisninger

lørdag 21. januar 2012

LOPPIS....

Hva med et mocca sett fra Egersund ?
Noen av oljelampene...



Gamle glansbilder
Nå er det snart tid for loppis på Øvre Holt . I hele sommer og høst har jeg snoket rundt på alt som heter loppemarkeder , bruktbutikker , gjenbruksbutikker og ja... søppelfyllinger. Sommerferien i Sverige gikk blandt annet med til å besøke over 80 loppiser. Det er en utrolig spennende og morsom hobby. Siden vi er så heldige å ha veldig god plass , tenkte jeg å få til en loppis butikk i garasjehuset. Der oppe i andre etasje har jeg to rom til rådighet til dette formålet. Når jeg har lyst og ork , tar jeg med meg en stor tekopp opp i andre etasje og pussler , sorterer og setter frem tingene. Det kan være alt fra små rare ting , vanlige ting til antikviteter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !