Totalt antall sidevisninger

søndag 9. januar 2011

Søndag...

Søndags frokost i tv stuen.
 Fant en gammel persianerhatt, slik min bestefar hadde.
                                            Se den nydelige klokken da !
                                            Gammelt porselen fra Porsgrunn.
                                             Wavv , sjekk dette !
                                           Disse penskoene har en liten pike brukt en gang.
Søndag er den aller fineste dagen i uken synes jeg. Da er det stille og rolig og man får en slags god indre fred i hjertet , synes jeg. Da kan man kose seg med en lang , god frokost ...naturligvis med deilig bløtkokt egg fra tuppene våre. Finnes ikke bedre egg !Så kan man gå en tur i kirken og få litt åndelig fødeog synge litt...så høyt man bare tørr.Det får i allefall jeg energi av og blir glad i hjertet.I dagskulle vi bare ut å kjøre en liten tur , men oppdaget en plakat hvor det sto loppemarked på. Vi kjørte lengre enn langt og til slutt fant vi frem til Bullsgate 1 i Tønsberg.Der var det urolig mye rart å se på...ååå så spennende det var. Tror du ikke at sussen fant en utrolig flott bestefar klokke.Den kjøpte vi og med litt møbelpolish ble den helt lekker i finstuen vår. Og ja...den tikker og går,Jeg har nå bestemt at den nye store interressen vår , skal i år være å få med oss mest mulig bruktbutikker , markeder og loppiser.Sussen er kanskje ikke den ivrigste, men han har et godt øye for fine ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !