Totalt antall sidevisninger

fredag 3. desember 2010

Mine fabelaktige skatter !


En skikkelig gammeldags kakaomugge.

Se denne kjempefine klokkespill uroen, den er nydelig å se på og lager en utrolig ren og fin klang.


Gammel fin kaffekvern !

Et gammelt Norgesglass som jeg la de tørkede nypene oppi. Dekorativt, synes jeg.

Legg til bildetekst

En gammel julepynt dette også.
Far og jeg hadde en aldri så liten raid i bruktbutikker i Tønsberg , her på lørdag.Han var nok ikke like entusiastisk og lykkelig som meg, men jeg hørte heller ikke noe om vondt bak på lungene og sånne ting som alltid pleier å komme opp hvis vi har en morsom handletur i rare butikker.Her ser du hva jeg fant , de skjønneste skatter for omtrent ingenting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !